کنایه خواننده پاپ در مواجهه با ماجرای سس پاشی به رضا پهلوی

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
مصطفی راغب خواننده موسیقی پاپ پس از ماجرای پرحاشیه سس پاشی به رضا پهلوی متن کنایه آمیزی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مهر، مصطفی راغب خواننده موسیقی پاپ پس از ماجرای پرحاشیه سس پاشی به رضا پهلوی در یکی از تجمعات متن کنایه آمیزی را منتشر کرد.

در یادداشت راغب آمده است: «پس یادداشت می کنیم. بمب = مداخله بشردوستانه؛ سُس = حمله ترویستی و سو قصد»

مصطفی راغب از جمله خوانندگانی است که طی روزهای گذشته از پس جنگ رمضان و اتفاقات مرتبط به آن کنش‌گری های متعددی در حمایت از وطن و حفظ تمامیت ارضی داشته است.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.