وزیر امور خارجه ایران هیچ مذاکره ای با رژیم ترامپ در اسلام آباد برگزار نخواهد کرد و صرفاً ملاحظات و دیدگاه های ایران در خصوص پایان جنگ را به طرف پاکستانی منتقل خواهد نمود.
مرندی نوشت: وزیر امور خارجه ایران هیچ مذاکره ای با رژیم ترامپ در اسلام آباد برگزار نخواهد کرد.
به گزارش تسنیم، سید محمد مرندی از اعضای ایران در مذاکرات اخیر اسلام آباد، در توئیتی نوشت:
وزیر امور خارجه ایران هیچ مذاکره ای با رژیم ترامپ در اسلام آباد برگزار نخواهد کرد و صرفاً ملاحظات و دیدگاه های ایران در خصوص پایان جنگ را به طرف پاکستانی منتقل خواهد نمود.
این دیدار پاسخی به سفر ژنرال عاصم منیر به تهران است و به من اطلاع داده شده که در جریان این سفر هیچ مذاکره ای با هیچ آمریکایی در برنامه نیست.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.