نامه سرنوشت‌ساز پرسپولیس به فدراسیون فوتبال | پیشنهاد جدید سرخ‌ها برای انتخاب نمایندگان ایران در آسیا

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:17
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای پیشنهاد خود را برای انتخاب نمایندگان ایران در آسیا به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، با به تاخیر افتادن رقابت‌های لیگ برتر و با احتمال نیمه تمام ماندن لیگ بیست و پنجم، باشگاه پرسپولیس با جدیت به دنبال برنامه‌ریزی برای فصل آینده است و قصد دارد پس از مشخص شدن سهمیه‌های آسیایی، وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانی شود.

سرخپوشان پایتخت امیدوارند در جمع نمایندگان ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده قرار بگیرند. این باشگاه در نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که معیار انتخاب تیم‌های ایرانی برای حضور در آسیا باید عملکرد آنها در ۵ فصل اخیر باشد.

از سوی دیگر، فدراسیون فوتبال هنوز تصمیم قطعی درباره معرفی نمایندگان ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا نگرفته و بررسی این موضوع در دستور کار هیأت رئیسه قرار دارد و قرار است در جلسه‌ای امروز در این باره تصمیم گیری شود.

این در شرایطی‌ست که مدیران پرسپولیس تأکید کرده‌اند که حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا نقشی تعیین‌کننده در سیاست نقل‌وانتقالاتی باشگاه خواهد داشت و تصمیم‌های نهایی در این زمینه پس از مشخص شدن وضعیت آسیایی شدن این تیم گرفته می‌شود.

سرخپوشان برای بازگشت به رقابت‌های آسیایی همچنان امیدوار هستند و آینده تصمیمات فنی و بخش مالی باشگاه به نتیجه تصمیم فدراسیون گره خورده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.