مجتبی فخریان قراردادش را تمدید کرد؟

افکار نیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:17
مهره هجومی ملوان بندرانزلی می‌گوید قراردادش به زودی با این تیم به پایان می‌رسد.

مجتبی فخریان که تابستان سال گذشته به پرسپولیس آمد ولی فرصت چندانی برای بازی در این تیم پیدا نکرد، در نهایت راهی ملوان بندرانزلی شد. البته قرارداد او با ملوان به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری بسته شد. هرچند شرایط جنگی باعث توقف لیگ و نامشخص بودن ادامه مسابقات شد اما ظاهرا شرایط فخریان کاملا مشخص است.

فخریان در تازه ترین صحبت‌هایش درباره وضعیتش برای فصل آینده گفته: «قرارداد من با ملوان تا 25 اردیبهشت است چراکه بازیکن قرضی هستم، در نهایت باید به پرسپولیس برگردم. حالا هم لیگ تمام نشده، دقیق نمی‌دانم شرایطم برای چند بازی پایانی چطور است ولی در پایان این فصل، دوباره بازیکن پرسپولیس خواهم بود.»

البته طبق توضیحات محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ فعلا هیچ بازیکنی حق جدا شدن از تیمش را ندارد منتها نکته مسلم این است که زمان پایان لیگ بیست و پنجم هر تاریخی که باشد قرارداد فخریان با ملوان نیز تمام می‌شود و او به جمع قرمزها برمی‌گردد.

بازگشت او به پرسپولیس بر خلاف تابستان سال پیش بدون حاشیه و جنجال خواهد بود. او در حالی از شمس‌آذر به پرسپولیس آمد که برای جذبش 15 میلیارد تومان پول رضایتنامه پرداخت شد اما با توجه به عدم قراردادش با تیم قزوینی و شکایت پرسپولیسی‌ها در نهایت این مبلغ عودت داده شد. حالا او آماده است تا تابستان امسال بار دیگر به تهران برگردد تا شاید برای فصل جدید جایی در ترکیب پرسپولیس پیدا کند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.