به گزارش همشهریآنلاین،در حالی که همکاران در بخش های مختلف مشغول به کار و خدمت رسانی به بیماران، زنان، کودکان و سالمندان بودند و با وجود اینکه در زیر بمباران نا جوانمردانه قرار گرفتند با از خودگذشتگی و ایثار غیر قابل وصفی موفق شدند تمامی بیماران را در بخش های مختلف از جمله اتاق عمل و بخش بستری به سلامتی از مرکز خارج و به بیمارستان های در دسترس منتقل کنند. این خبر فقط گوشه ای از مظلومیت پرسنل و کادر درمان این مرکز را به تصویر می کشد.به امید روزهایی که این مرکز همچنان ارائه دهنده بهترین و کاملترین خدمات به مراجعین عزیز باشد.









