مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوبشرق از دستگیری سارقان باند برداشت فرآوردههای نفتی از خطوط لوله نفت استان کرمان پس از ماهها رصد و پایش خبر داد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ نادر سلحشور با اشاره به اینکه دستگیری متخلفین با بازدیدهای مستمر و پایش خطوط لوله انتقال فرآوردههای نفتی توسط عوامل عملیات و حراست این منطقه حاصل شد، گفت: سارقان برای تسهیل در برداشت مواد نفتی، اقدام به نصب چندین انشعاب غیرمجاز بر روی خطوط لوله کرده بودند، که پساز هماهنگیهای لازم با مدیران شرکت و نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان کرمان، محل انشعابها بهصورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از هماهنگیهای لازم با مسئواین ذیربط، در نهایت با بازدیدهای نامحسوس شبانهروزی و کمینهای شبانه و طولانیمدت، باند سارقان مسلح، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان دستگیر و برای طی مراحل قانونی و بازپرسی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
سلحشور یادآور شد: فرآوردههای نفتی متعلق به همگان است و رسالت و تعهد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز حفاظت از این سرمایه ملی است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.