اقتصادنیوز:رئیس قوه قضاییه گفت: آمریکایی ها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفتهشان با نامهای «مورفی» و «پترسون» آمد. آنها جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژهای در فضای مجازی نوشت: قدرتنمایی قوای مسلح ایران اسلامی در تنگه هرمز غرورآفرین است. روز گذشته هم سه کشتی متخلف در این آبراه استراتژیک، اِعمال قانون شدند.
آمریکاییها نیز جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفتهشان با نامهای «مورفی» و «پترسون» آمد.
ناوگان زنبوری سپاه با قایقهای تندرو و شهپادها، از غارهای دریایی جزیره فارور، انتظار ناوهای متجاوز آمریکایی را میکشند تا با اشباع پدافندی، دمار از روزگار متجاوزین درآورند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.