هشدار مرندی به کشورهای منطقه: در صورت حمله به زیر ساخت های ایران شاهد گرمای زیادی در منطقه خواهیم بود/ کشورهایتان را ترک کنید

اقتصادنیوز پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 07:57
اقتصادنیوز: مرندی گفت: کشورهایی مثل عربستان، امارات، کویت، بحرین و قطر، همه این ها رژیم های وابسته به آمریکایی هستند، بدون همکاری آنها، ایالات متحده نمی توانست این جنگ را به پیش ببرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید محمد مرندی در گفتگو با شبکه تلویزیونی بین المللی با هشدار به ترامپ گفت: ترامپ نمی‌داند ایران می‌تواند انتقام بگیرد، اگر او تانکرهای مشتریان ایران را مصادره کند، خلیج فارس مملوء از سوپر تانکرها است که ایران می‌تواند آن را مصادره کند.

وی افزود: کشورهایی مثل عربستان، امارات، کویت، بحرین و قطر، همه این ها رژیم های وابسته به آمریکایی هستند، بدون همکاری آنها، ایالات متحده نمی توانست این جنگ را به پیش ببرد؛ اگر ایالات متحده دوباره جنگ را شروع کند، که احتمال آن زیاد است، در اینجا در حال آماده شدن برای جنگ هستیم.

مرندی در پایان هشدار داد که اگر ترامپ تهدید خود را برای بمباران زیرساخت های حیاتی مثل نیروگاه های برق عملی کند، ما به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌گوییم، هفته‌های خیلی گرمی در پیش است، کشورهایتان را ترک کنید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.