سرمربی تیم ملی والیبال ایران: با تمرکز بالا بردیم

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 07:27
رحمان رئوفی گفت: برای هر تیم و ورزشکاری بازی نخست حساسیت‌های خودش را دارد ولی ما با تمرکز بالا بردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران: با تمرکز بالا بردیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رحمان رئوفی سرمربی تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران پس از برد مقابل سریلانکا گفت: بچه‌ها موفق شدند با تمرکز بالا ۲- صفر سریلانکا را شکست دهند که نتیجه خوبی بود و در ادامه همین روند را حفظ می‌کنیم تا بتوانیم بعنوان سرگروه صعود کنیم.

وی افزود: بازی بعدی ما فردا صبح با بوتان است، تیم ناشناخته‌ای است، چون کمتر در مسابقات شرکت می‌کند ولی بعد از آن با چین دیدار می‌کنیم که بازی حساسی است و در واقع برای سرگروهی مسابقه می‌دهیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.