نخستین پارکینگ-پناهگاه تهران به‌زودی افتتاح می‌شود

تابناک چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:06
شهردار منطقه ۱۰ تهران از افتتاح نخستین پارکینگ-پناهگاه پایتخت خبر داد‌و‌ گفت: این سازه چندمنظوره در شرایط عادی پارکینگ و در زمان بحران، ظرفیت اسکان چند هزار نفر را دارد.

«در تهران و سایر شهرها به‌طور کامل پناهگاهی نداریم.» این را رئیس شورای شهر تهران، مهدی چمران گفت. اما امروز شهردار منطقه ۱۰، مهدی اخ‌الصنایع، به فارس گفت که به‌زودی اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ساخت پناهگاه پس از جنگ ۱۲ روزه که در خرداد سال گذشته رخ داد، در دستور کار قرار گرفت.

اولین پارکینگ-پناهگاه که از سال گذشته آغاز شده بود، اکنون در مراحل آخر کار است. شهردار منطقه ۱۰ امروز گفت که این مجموعه در شرایط عادی به‌عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد و ظرفیت چند هزار نفر را دارد. البته ساخت دو پارکینگ-پناهگاه دیگر نیز در منطقه در دستور کار است

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.