«در تهران و سایر شهرها بهطور کامل پناهگاهی نداریم.» این را رئیس شورای شهر تهران، مهدی چمران گفت. اما امروز شهردار منطقه ۱۰، مهدی اخالصنایع، به فارس گفت که بهزودی اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح میشود.
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ساخت پناهگاه پس از جنگ ۱۲ روزه که در خرداد سال گذشته رخ داد، در دستور کار قرار گرفت.
اولین پارکینگ-پناهگاه که از سال گذشته آغاز شده بود، اکنون در مراحل آخر کار است. شهردار منطقه ۱۰ امروز گفت که این مجموعه در شرایط عادی بهعنوان پارکینگ استفاده میشود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد و ظرفیت چند هزار نفر را دارد. البته ساخت دو پارکینگ-پناهگاه دیگر نیز در منطقه در دستور کار است