قالیباف: آمریکا با جنگ به اهداف خود نرسید، با قلدری هم نخواهد رسید/ بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 20:34
اقتصادنیوز: ریس مجلس در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شرق، محمدباقر قالیباف ریس مجلس در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت:

آتش‌بس کامل وقتی معنا دارد که با محاصره دریایی و گروگان‌گیری اقتصاد دنیا نقض نشود و جنگ افروزی صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها متوقف باشد. 

بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست.

با تجاوز نظامی به اهداف خود نرسیدند، با قلدری هم نخواهند رسید.

تنها راه، پذیرش حقوق ملت ایران است.

قالیباف

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.