سخنگوی صنعت آب: مدیریت مصرف آب لازم است افزایش یابد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:34
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه در تهران حدود ۱۰ درصد مدیریت مصرف داشته‌ایم تاکید کرد: لازم است این میزان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب در مصاحبه با صدا و سیما با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف آب اظهار کرد: اگر مردم در این روزها مصرف آب را کاهش دهند، امکان تداوم خدمات آبرسانی به سایر مناطق نیز فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به همراهی مردم در سال گذشته گفت: در طول یک سال گذشته همراهی مردم را داشته‌ایم، البته میزان این همراهی در مناطق مختلف متفاوت بوده است؛ در برخی شهرها میزان مدیریت مصرف بیشتر و در برخی شهرها کمتر بوده است.

سخنگوی صنعت آب افزود: در تهران حدود ۱۰ درصد مدیریت مصرف داشته‌ایم، اما لازم است این میزان افزایش پیدا کند.

به گفته وی با توجه به اینکه وضعیت منابع آبی تهران در چهار تا پنج سال گذشته به دلیل شرایط اقلیمی مناسب نبوده، ضرورت دارد شهروندان بیش از گذشته در مدیریت مصرف آب مشارکت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.