جریمه برای سروش رفیعی و میلاد محمدی

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 08:11
کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بازیکنان خاطی و غایب در تمرینات را با جریمه ۲۰ درصدی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی باشگاه، روز دوشنبه تشکیل جلسه داد. این کمیته در این نشست به موضوعاتی چون غیبت غیر موجه و بدون هماهنگی بازیکنان در شروع دور تازه تمرینات رسیدگی کرد.

بر این اساس، طبق آرای صادره سروش رفیعی و میلاد محمدی هر یک به میزان ۲۰ درصد از ارزش قرارداد خود متحمل جریمه نقدی می‌شوند. ۱۰ درصد از این جریمه قطعی خواهد بود و ۱۰ درصد باقی، برای ۳ ماه به حالت تعلیق در می‌آید و در صورت تکرار یا ادامه غیبت شامل حال این بازیکنان می‌گردد.

کمیته انضباطی باشگاه همچنین محمدحسین صادقی را به جهت یک جلسه غیبت، با توجه به حضور و ادای توضیحات با درج تذکر کتبی در پرونده مواجه کرد. یعقوب براجعه که در جریان فعالیت ورزشی خارج از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد نیز به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.