جزئیات گفتگوی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان/ عراقچی: نقض مستمر آتش‌بس روند دیپلماتیک را مختل می‌کند

اقتصادنیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:35
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، عصر روز دوشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، عصر روز دوشنبه در یک تماس تلفنی راجع به تحولات منطقه و مسائل مرتبط با آتش‌بس گفتگو کردند.

عراقچی افزود: نقض مستمر آتش‌بس و تهدیدهای آمریکا روند دیپلماتیک را مختل می‌کند.

 عراقچی با قدردانی مجدد از مساعی جمیله و میانجیگری پاکستان در مذاکرات مرتبط با آتش‌بس، اقدامات تحریک‌آمیز و نقض‌ مستمر آتش‌بس از سوی آمریکا به‌ویژه تهدید و تعرض علیه کشتی‌های تجاری ایرانی و مواضع ضد و نقیض و لفاظی‌های تهدیدآمیز علیه ایران را مانعی اساسی در ادامه روند دیپلماتیک دانست و تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن همه جوانب امر، درباره نحوه ادامه مسیر تصمیم‌گیری می‌کند.

 وزرای امور خارجه ایران و پاکستان بر تداوم رایزنی‌ها برای کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید