عراقچی به لاوروف چه گفت؟/ آمریکا آتش‌بس را نقض کرده، ایران آماده هر اقدامی است

اقتصادنیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:14
اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه، جزئیات گفتگوی تلفنی سرگئی لاوروف و سید عباس عراقچی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره گفتگوی تلفنی سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

وزیر خارجه ایران، لاوروف را از موضع تهران در خصوص نقض آتش‌بس توسط آمریکا مطلع کرد.

طرف ایرانی بر آمادگی خود برای انجام تمام اقدامات ممکن با هدف تضمین عبور بدون مانع کشتی‌ها و محموله‌های روسی از تنگه هرمز تاکید کرد.

مسکو بر اهمیت ادامه تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش و رویارویی بین ایران و ایالات متحده تأکید کرد.

بر آمادگی روسیه برای کمک به دستیابی به توافقات مورد قبول ایران و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تأکید شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.