غایبین پرسپولیس در انتظار رای کمیته انضباطی/ جریمه پشت جریمه!

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 18:24
رای کمیته انضباطی برای غایبین پرسپولیس صادر می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس 10 جلسه تمرین در روزهای اخیر پشت سرگذاشت که این جلسات غایبین ثابتی داشت. سروش رفیعی، میلاد محمدی و یعقوب براجعه به اضافه بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس و همچنین افشین پیروانی در این جلسات غیبت داشتند و محمدحسین صادقی هم فقط در دو سه جلسه از تمرین تیمش شرکت کرد.

در همین راستا با خبر شدیم که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای هر یک از نفرات غایب جریمه مالی سنگینی را در نظر بگیرد.

پیمان حدادی در حاشیه تمرین آخر تیمش (تمرین امروز) ضمن تقدیر از نفرات حاضر در تمرین تاکید کرد که حتما جریمه مالی برای غایبین ثابت تمرینات در نظر دارند که به زودی آن را رسانه‌ای خواهند کرد.

نکته جالب توجه اینکه باشگاه پرسپولیس دو بار چند روز اخیر از خارجی‌های خود با ارسال ایمیل خواسته بود که  در تمرینات حاضر شوند که آخرین بار آن روز گذشته بود، در واقع این ایمیل‌ها به این خاطر به آنها زده شد که در صورت جریمه شدن ، نتوانند به تصمیم باشگاه اعتراض کنند.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.