بیش از ۳۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در الهیه تهران کشف شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 16:38
جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۸ دستگاه ماینر غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل عبدی، جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۸ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: در ۹ ماهه سال گذشته ۴۱۱۵۷ دستگاه ماینر در کشور کشف شد؛ فقط در یک عملیات در ایلام ۱۷۴ دستگاه از سودجویان جمع‌آوری و ضبط شد.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: در این پرونده هم با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران موفق به کشف محل استفاده از ماینرهای غیرمجاز در محدوده خیابان الهیه تهران شده و در بازرسی مشخص شد که محل یک ساختمان مسکونی بوده و تعدادی ماینر فاقد اسناد و مدارک و مجوزهای لازم بکارگیری شده است.

سرهنگ عبدی تأکید کرد: ماینرها توقیف و متهم اصلی دستگیر شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.