دو بازیکن تیم پرسپولیس از لیست تیم ملی جا ماندند

افکار نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:51
حسرت مملی و عمری برای جام جهانی به دلشان ماند.

محمد خدابنده‌لو و محمد عمری که این فصل یک بار در اردوی تیم ملی حضور داشتند، از لیست ۳۰ نفره تیم ملی جا ماندند و نتوانستند همراه با اعضای تیم ملی به اردو ملحق شوند. این در حالی است که البته آنها در نیم فصل اول عملکرد بهتری داشتند و در دور برگشت با افت و مصدومیت مواجه شدند.

این فصل همه بازیکنان لیگ برتر برای خود شانس تیم ملی قائل بودند و این دو بازیکن هم امید داشتند در هشت هفته پایانی نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند اما این اتفاق رخ نداد و قلعه نویی بازیکنان دیگری را برای این پست انتخاب کرد.

این حسرت برای خدابنده‌لو زمانی بیشتر می‌شود  که بسیاری انتظار داشتند او باتوجه به روند رو به رشد خود حتی در جام جهانی ۲۰۲۲ هم حاضر باشد اما حالا دومین جام جهانی را هم از دست می‌دهد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.