اقتصادنیوز:
عضو شورای عالی کار، با اشاره به تعویقهای پیاپی در صدور بخشنامه مزد سال ۱۴۰۵ کارگران گفت که این بخشنامه امروز، دوشنبه، ابلاغ میشود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اسعد صالحی، عضو شورای عالی کار، اعلام کرد که بخشنامه مزد سال ۱۴۰۵ ویژه جامعه کارگران همچنان در انتظار ابلاغ است.
وی توضیح داد: قرار بود بخشنامه افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۵ روز چهارشنبه ۲۶ فروردین صادر شود، اما اعلام کردند که این کار روز گذشته، یعنی یکشنبه انجام خواهد شد که البته ابلاغی صورت نگرفت.
صالحی افزود: پس از پیگیریها گفتند که بخشنامه امروز، دوشنبه، ابلاغ میشود.
به گفته وی ابلاغ این بخشنامه قطعی و مصوب شده است و صنایع موظف به اجرای آن هستند و هیچگونه تغییری در آن پذیرفته نخواهد شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.