آغاز به کار عمارت نوفل لوشاتو با اجرای دو نمایش

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 13:52
عمارت نوفل‌لوشاتو فعالیت خود در سال جدید را در ماه اردیبهشت با ۲ نمایش آغاز می‌کند.

آغاز به کار عمارت نوفل لوشاتو با اجرای دو نمایش از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایش‌های «سلول» و «باخ» از ۸ اردیبهشت در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند.

نمایش «سلول» نوشته پوریا گلستانی و محسن زرآبادی‌پور است که به طراحی و کارگردانی محسن زرآبادی‌پور و تهیه‌کنندگی داود نامور زمستان ۱۴۰۴ روی صحنه رفت که با حدود ۱۱ هزار تماشاگر، ۲ ماه اجرا شد.

وحید نفر، حسین میرزاییان، حمید عرب، بردیا دیانت، ارشیا شریعتی، شادی احدی فر، محسن بیده، محمدرضا بهشتیان، محسن زرآبادی پور، فرشید بختیاری، اقلیما جهانگیری در «سلول» ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «سلول» داستان ۲ سرباز زندان را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند شب یلدای خود را با زندانیان بند اعدامی سپری کنند.

نمایش «باخ» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد عبدی به تهیه‌کنندگی علی شاهانی نیز دیگر اثر عمارت نوفل‌لوشاتو در زمستان ۱۴۰۴ بود.

رضا جهانی، علیرضا داوری، بهزاد عبدی، حسین میرزاییان، بهناز نادری بازیگرانی هستند که در «باخ» ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش داستان تماشاخانه‌ای است که در آن فروغ و باخ یکدیگر را ملاقات می‌کنند؛ جایی که واقعیت و رویا به یکدیگر پیوند می‌خورند و در این میان راز‌هایی بر ملا می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.