
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فصل دوم مجموعه «هتل بسیار بسیار عجیب»، به تهیهکنندگی حامد یامینپور و کارگردانی میلاد محمدی، در مراحل پایانی تولید است.
داستان حول محور چهار کودک با بازی رایان سرلک، حسین شهبازی، آیلار عباسی و آرشیدا میگذرد که مدیریت یک هتل را برعهده دارند و هر روز با چالشهایی عجیب روبهرو میشوند که باید آن را حل کنند.
در هر قسمت، یک چالش عجیب در هتل رخ میدهد که کودکان برای حل آن، علاوه بر گفتوگو و مشورت با والدین، از راهنمایی مفاخر و دانشمندانِ بازآفرینیشده در فضای فانتزی بهره میگیرند، شخصیتهایی که از دل تاریخ وارد روایت میشوند تا «دانش»، «ارزشها» و «الگوی حل مسئله» را به زبان کودکانه منتقل کنند.
فصل نخست این مجموعه به کارگردانی سامان غنائمی در ایام جنگ رمضان از شبکه پویا پخش شد و در سایت تلوبیون به بازدید بیش از یک میلیون مخاطب رسید.