انهدام تانک‌های مرکاوا در واکنش به نقض آتش بس لبنان

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:49
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از عملیات رزمندگان این کشور در واکنش به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، در حالی که نظامیان صهیونیست مانند سه روز گذشته به نقض آتش بس لبنان ادامه می دهند یک کاروان نظامی متشکل از هشت خودروی زرهی طی روز گذشته از منطقه الطیبه به سمت منطقه الصلعه قدیم واقع در دیر سریان حرکت کرد.

بر اساس این بیانیه، کاروان مذکور در معرض انفجار بمبی که پیشتر توسط رزمندگان لبنانی کار گذاشته شده بود قرار گرفت.

انفجار در منطقه مذکور طی ۲ نوبت بعد از ظهر صورت گرفت و در نهایت باعث انهدام چهار تانک مرکاوا و به راه افتادن آتش سوزی شد. دشمن صهیونیستی در ساعت شش عصر تصمیم گرفت این تانک ها را از منطقه خارج کند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی از زمان اعلام آتش بس در لبنان طی روزهای گذشته تاکنون ده ها بار مناطق مختلف این کشور را بمباران کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.