درخواست پاکستان از ایران درباره دور دوم مذاکرات با آمریکا

اقتصادنیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:45
اقتصادنیوز: العربی الجدید خبر داد: مقامات پاکستان از ایران خواستند که یک هیئت مذاکره کننده را برای شرکت در دور دوم مذاکرات به اسلام آباد اعزام کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، رسانه‌ها گزارش دادند که برگزاری دور دوم مذاکرات میان ایران و آمریکا هنوز قطعی نشده است.

خبرنگار المیادین در اسلام آباد گزارش داد: تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر برگزاری نشست جدید مذاکره میان آمریکا و ایران در ساعات آینده وجود ندارد.

در عین حال، العربی الجدید نیز خبر داد: شهباز شریف، نخست وزیر و اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، که روز گذشته به ترتیب با مسعود پزشکیان، و عباس عراقچی، تماس گرفتند، از ایران خواستند که یک هیئت مذاکره کننده را برای شرکت در دور دوم مذاکرات به اسلام آباد اعزام کند. با این حال، آنها هیچ تأییدی از سوی ایران دریافت نکردند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.