وزیر امور خارجه پاکستان بر لزوم ادامه گفتوگو و تعامل به عنوان امری ضروری برای حل و فصل مسائل جاری در اسرع وقت و به منظور ارتقای صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تاکید کرد.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه و روند حل و فصل مسائل جاری، توافق کردند که سران دو کشور نیز امروز ارتباط تلفنی برقرار خواهند کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اسلامآباد، سناتور محمد اسحاق دار و دکتر سید عباس عراقچی امروز گفت وگوی تلفنی انجام دادند.
آنان آخرین تحولات منطقهای و روند حل و فصل مسائل جاری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
وزیر امور خارجه پاکستان بر لزوم ادامه گفتوگو و تعامل به عنوان امری ضروری برای حل و فصل مسائل جاری در اسرع وقت و به منظور ارتقای صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تاکید کرد.
عراقچی و اسحاق دار توافق کردند که در تماس نزدیک با یکدیگر باقی بمانند و همچنین در مورد تماس تلفنی بین جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور ایران و آقای شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اواخر امروز، توافق کردند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.