«گل سنگ» دوشنبه‌ها در شیدا

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 15:15
پلتفرم شیدا با انتشار آنونس رسمی سریال «گل سنگ» تاریخ پخش را اعلام کرد.

این سریال به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی عاشقانه‌ای اجتماعی است که از دوشنبه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی از این پلتفرم پخش می‌شود.

مهتاب کرامتی، مهدی حسینی‌نیا، الناز ملک، امیر نوروزی، علیرضا ثانی‌فر، فاطمه مسعودی‌فر، مهدی قربانی، مهرو نونهالی‌ و... در این سریال ایفای نقش می‌کنند. 

دیگر عوامل سریال عبارتند از: فیلمنامه: پیام کرمی، ابراهیم ایرج زاد، مدیر فیلمبرداری: حسن لشگری، تدوین: محمد نجاریان، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح گریم: ریحانه عادل‌نژاد، طراح صحنه: پوریا اخوان، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: سهیل متولی، مدیر تولید: یوسف آقایی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: حمیدرضا غفارزاده، جلوه‌های بصری: علیرضا اکبری، شهرزاد اکبری، عکاس: امید صالحی

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.