فرمانده هوافضای سپاه: سرعت ما در پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است/ هم این مرحله جنگ را باختند، هم ...

اقتصادنیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:47
اقتصادنیوز: سردار موسوی عنوان کرد: در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی آپ اسکرولد با انتشار تصاویری از یکی از شهرهای موشکی نوشت:

«در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است.

خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آن سر دنیا قطره چکانی بیاورند.

هم این مرحله جنگ را باختند، هم تنگه را و هم لبنان و منطقه را.

الله‌اکبر»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.