دستگیری سارقان مامور نما در دماوند

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:31
رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری ۲ نفر سارق به عنف مامورنما در دماوند خبر داد.

دستگیری سارقان مامور نما در دماوند
 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ  یاراحمدی گفت:ماموران انتظامی کلانتری ۱۵آبعلی حین گشت زنی هدفمند موفق به دستگیری یک نفر سارق زورگیر حین سرقت به عنوان مامور شدند و در ادامه موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد:با هماهنگی قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی دماوند با اقدام پلیسی محل تردد همدست دیگر متهم را شناسایی و در شهرستان دیگر دستگیر و انتقال دادند.

 این مقام مسئول با بیان این که متهمان با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به ۳ فقره اخاذی و سرقت از اتباع کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خود را مامور انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها معرفی می‌کننند حتما" مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.