کشف بیش از ۴۱ کیلو تریاک در سربیشه

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:02
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه ازکشف ۴۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با مرزبانی خبر داد.

کشف بیش از ۴۱ کیلو تریاک در سربیشه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ محمودرضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی بخش درح شهرستان سربیشه با همکاری ماموان مرزبانی هنگام پاکسازی نقاط آلوده در محور‌های فرعی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و به راکب آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راکب موتورسیکلت به ایست ماموران توجهی ننموده که پس از طی مسافتی متهم که عرصه را برخود تنگ دید با رها کردن موتورسیکلت با استفاده از تاریکی هوا و شرایط محیطی از محل متواری گردید.

رئیس پلیس سربیشه با اشاره به اینکه عملیات پلیس جهت دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد؛ خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی و پاکسازی از محل تردد موتورسیکلت مقدار ۴۱ کیلو و ۳۵۰گرم تریاک کشف کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.