
به گزارش خبرگزاری صداوسیما سرهنگ محمودرضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی بخش درح شهرستان سربیشه با همکاری ماموان مرزبانی هنگام پاکسازی نقاط آلوده در محورهای فرعی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و به راکب آن دستور ایست دادند.
وی بیان داشت: راکب موتورسیکلت به ایست ماموران توجهی ننموده که پس از طی مسافتی متهم که عرصه را برخود تنگ دید با رها کردن موتورسیکلت با استفاده از تاریکی هوا و شرایط محیطی از محل متواری گردید.
رئیس پلیس سربیشه با اشاره به اینکه عملیات پلیس جهت دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد؛ خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی و پاکسازی از محل تردد موتورسیکلت مقدار ۴۱ کیلو و ۳۵۰گرم تریاک کشف کردند.