قدردانی سخنگوی دولت از کارکنان صنعت برق

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:52
سخنگوی دولت با حضور در شرکت توزیع برق استان تهران از کارکنان عملیاتی صنعت برق قدردانی کرد.

تقدیر سخنگوی دولت از کارکنان صنعت برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از توانیر، همزمان با روز جهانی سیمبان امروز فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت با حضور در شرکت توزیع برق تهران بزرگ در جمع کارکنان عملیاتی که در جنگ تحمیلی سوم پای کار بودند تا چراغ خانه‌های مردم روشن بماند، حاضر شده و از تلاش آنها قدردانی کرد.

به گفته سخنگوی دولت تلاش همکاران صنعت برق برای روشن نگه داشتن خانه‌های مردم امیدی در دل مردم ایجاد کرد.

سخنگوی دولت همچنین از مرکز رصدخانه شبکه برق تهران، مرکز دیسپاچینگ و مرکز مدیریت دارایی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بازدید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.