مشکلی در تأمین سوخت مردم ایجاد نشد

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 18:21
مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت گفت: با وجود تهاجم دشمن به تأسیسات انرژی در جنگ رمضان، هیچ مشکلی در تأمین سوخت مردم ایجاد نشد.

مشکلی در تأمین سوخت مردم ایجاد نشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «شهرام احمدی» در نشست با مدیران تولید و عملیات این شرکت در پارس جنوبی با قدردانی از تلاش‌های همه کارکنان عملیاتی وزارت نفت بیان کرد: با وجود تهاجم دشمن به تأسیسات انرژی در جنگ رمضان، همکاران با فداکاری و ایثار ایستادگی کردند تا کمبودی برای انرژی مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به آمادگی و حضور ۱۰۰ درصدی حوزه اچ‌اس‌ئی به‌ویژه در مناطق عملیاتی گفت: حضور همکاران عملیاتی و اچ‌اس‌ئی در شرایط جنگ تحمیلی با ظرفیت و توان کامل در همه مناطق و به‌طور خاص در بخش‌هایی که مورد تهاجم مستقیم دشمن قرار داشت، بسیار درخشان و قابل تقدیر است.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت به تمهیدات انجام شده در حوزه پشتیبانی و لجستیک به‌منظور تسهیل در فرآیند‌های سازمانی و تداوم فعالیت‌های عملیاتی در شرایط اضطراری، از پیگیری‌های مدیران ارشد و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت نفت و گاز پارس قدردانی کرد.

احمدی گفت: با تدابیر و تلاش‌های انجام شده و دعای خیر مردم، همکاران ما در نقطه به نقطه زنجیره تولید و تأمین انرژی، از بخش‌های فراساحل تا انتهایی‌ترین نقطه توزیع جانانه پای کار ایستادند و با وجود شرایط موجود مشکلی در تأمین سوخت مردم ایجاد نشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.