رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 17:13
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از رفع تصرف و خلع‌ید اراضی دولتی حدود ۶۰۰۰ مترمربع به ارزش ۳۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مجید علی‌نیا فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت:طی گشت‌زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز، مشاهده شد اشخاصی در اراضی ملی واقع در روستاهای نغندر و جاغرق شهرستان طرقبه و شاندیز، به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۳۵۵ میلیارد ریال بوده است، اقدام به تخریب و تسطیح اراضی ملی کرده که با آرای صادره از مراجع قضایی اراضی ملی خلع‌ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به‌صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با شماره‌تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۶۸ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ تماس بگیرند و هرگونه دخل‌وتصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.