خبر مهم رییس سازمان اداری و استخدامی درباره حقوق سال جدید کارمندان/ مدل افزایش حقوق اعلام شد

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:21
رئیس سازمان اداری و استخدامی از اعمال افزایش حقوق برای کارمندان و پرداخت آن با حقوق فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاء‌الدین رفیع زاده با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان و کارمندان دولت تقریبا نهایی شده است، اظهار کرد: تلاش داریم تا انشالله ضریب مربوط به سال 1405 طی چند روز آینده با حقوق فروردین ماه پرداخت شود.

وی افزود: میزان افزایش حقوق ها از 20 درصد تا 43 درصد و به صورت پلکانی است. درواقع کارمندانی که حقوق کمتری داشتند بیشتر به حقوق آنها اضافه می‌شود و کارکنانی که حقوق بیشتری داشتند کمتر به حقوقشان اضافه خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.