مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با رایزن بازرگانی ایران درپاکستان دیدار کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 15:38
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پیرامون تقویت و توسعه مراودات تجاری و اقتصادی این منطقه با همسایه جنوب شرقی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، مراد نعمتی زرگران، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با محمدسعید اربابی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پیرامون تقویت و توسعه مراودات تجاری و اقتصادی منطقه آزاد چابهار با کشور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با هدف تقویت و توسعه تبادلات تجاری-اقتصادی با پاکستان از طریق منطقه منفصله ریمدان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست بر گسترش همکاری‌ها در حوزه بازار پاکستان و همچنین از طریق این کشور با کشورهای ثالث از طریق منطقه آزاد چابهار در شرایط جدید کشور و جنگ تحمیلی سوم حادث شده از سوی دشمن آمریکایی-صهیونی تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.