حمل بار ریلی در دل جنگ به حدنصاب جدیدی رسید

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 12:02
مدیرعامل راه‌آهن با قدردانی از عملکرد درخشان کارکنان راه آهن در ایام جنگ و ثبت نصاب جدید در حمل بار ریلی، بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی برای توسعه حمل و نقل ریلی در سال جدید تاکید کرد.

حمل بار ریلی در دل جنگ به حدنصاب جدیدی رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جبارعلی ذاکری در نخستین کمیسیون عالی گراف راه‌آهن در سال ۱۴۰۵ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نیرو‌های نظامی و جمعی از کارکنان راه آهن، از عملکرد درخشان و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان فعال در صنعت حمل و نقل ریلی در ایام جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

وی با اشاره به رشادت و همت کارکنان راه‌آهن در جریان جنگ تحمیلی سوم، گفت: با وجود آسیب‌های واردشده به زیرساخت‌های ریلی در این دوره، رکورد حمل بار ریلی در برخی روز‌ها شکسته شد و میزان حمل بار روزانه از ۱۴۰ هزار تن عبور کرد؛ دستاوردی که بیانگر توانمندی، انسجام و تعهد مجموعه راه‌آهن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تدوین برنامه جامع عملیاتی برای توسعه حمل‌ونقل ریلی در سراسر کشور شد و گفت: با توجه به افزایش ظرفیت ناوگان، لازم است بخش‌های بازرگانی ستاد و مناطق به‌صورت فعال در جهت شناسایی و جذب بار‌های جدید، به‌ویژه بار‌های دارای تن کیلومتر بالا اقدام کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.