سخنگوی ارتش: امسال آماده‌باش هستیم و رژه ارتش برگزار نخواهد شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:04
سخنگوی ارتش گفت: امسال یگان‌های ارتش در حالت آماده‌باش هستند. به همین دلیل امکان برگزاری مراسم رژه مانند سال‌های گذشته وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ اکرمی‌نیا سخنگوی ارتش در گفتگوی تلویزیونی گفت: امسال با شرایط ویژه‌ای مواجه هستیم. یگان‌های ارتش در حالت آماده‌باش هستند. آتش‌بس فعلی برای ما تفاوت چندانی با شرایط جنگی ندارد؛ به همین دلیل امکان برگزاری مراسم رژه مانند سال‌های گذشته در شهرها وجود ندارد. به جای آن، تلاش کرده‌ایم برنامه‌های فرهنگی مختلفی در شهرها و پادگان‌های ارتش برگزار کنیم.

وی افزود: از جمله برنامه‌های ما حضور پررنگ‌تر کارکنان و فرماندهان ارتش در مراسم نماز جمعه فردا و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز است. همچنین، رژه موتوری دژبان ارتش در میادین شهر تهران برگزار خواهد شد.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا بیان کرد: در این ایام، حضور فرماندهان در تجمعات شبانه مردم در میادین شهرها پررنگ‌تر خواهد بود و در بسیاری از این میادین فرماندهان درباره دستاوردهای نیروهای مسلح سخنرانی خواهند کرد.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.