مهدیه اسفندیاری وارد تهران شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 23:49
مهدیه اسفندیاری، فعال حقوق ملت فلسطین پس از آزادی از زندان‌های فرانسه و ورود به تهران گفت: آرزو داشتم کنار هم‌وطنانم باشم، اکنون فرصت را غنیمت می‌دانم.

به خبرگزاری مهر، «مهدیه اسفندیاری» فعال حقوق ملت فلسطین پس از آزادی از زندان‌های فرانسه، ساعتی قبل و امروز از طریق ایستگاه راه آهن وارد تهران شد.

وی در بدو ورود به تهران در مصاحبه‌ای کوتاه ضمن تسلیت شهادت رهبر انقلاب و مردم ایران در جریان جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، اظهار داشت: واقعاً خوشحالم که می‌توانم در جمع شما حضور داشته باشم.

اسفندیاری گفت: در طول دوران‌های مختلف، از جمله جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان، همواره آرزو داشتم کنار هم‌وطنانم باشم، اما قسمت نبود و مسیر من جور دیگری رقم خورد.

وی تصریح کرد: اکنون که فرصت این حضور فراهم شده، قصد دارم از آن بهره‌مند شوم و در کنار مردم عزیزمان بایستم. ما به عنوان یک ایرانی و هموطن، راه خود را ادامه خواهیم داد تا به پیروزی نهایی برسیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.