۴ ورزشکار رشته بدنسازی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ هر کدام به مدت ۶ سال از فعالیت در تمامی حوزههای ورزشی، محروم شدند.
ایسنا: ۴ ورزشکار رشته بدنسازی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ هر کدام به مدت ۶ سال از فعالیت در تمامی حوزههای ورزشی، محروم شدند.

کمال محمدی، رضا جلالی، علی حبیبنژاد و ایلیا کرمی ۴ ورزشکار رشته بدنسازی به دلیل نقض مقررات دوپینگ و مصرف ماده ممنوعه هر کدام به مدت ۶ سال از فعالیت در تمامی حوزههای ورزشی محروم شدند.
این ۴ ورزشکار به دلیل مصرف مواد ممنوعه از تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۱۱ تا ۱۴۱۰/۰۹/۱۰، محروم شدند.
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.