وزیر جهاد کشاورزی به قرقیزستان سفر کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:48
وزیر جهاد کشاورزی ایران برای حضور در نشست وزرای کشاورزی عضو سازمان شانگهای به قرقیزستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی ایران امروز چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ به دعوت وزیر کشاورزی قرقیزستان برای حضور در نشست یک‌روزه وزرای کشاورزی عضو سازمان شانگهای به بیشکک سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال معاون وزیر کشاورزی این کشور و سفیر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی قرار است در نشست وزرای کشاورزی کشورهای عضو سازمان شانگهای در شهر بیشکک سخنرانی کند.

تقویت همکاری بین کشورهای عضو در حوزه کشاورزی و تأمین امنیت غذایی از اهداف برگزاری این اجلاس است.

در این سفر سیدسعید راد، معاون وزیر جهاد کشاورزی ایران نیز وزیر را همراهی می‌کند.

گفتنی است؛ قرقیزستان با برخورداری از منابع آبی غنی، یکی از گزینه‌های مناسب برای توسعه کشت فراسرزمینی به شمار می‌رود و ایران می‌تواند در این زمینه همکاری‌های مؤثری را دنبال کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.