حضور روان‌شناسان بهزیستی در میدان انقلاب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:48
تیم تخصصی محب مرکز مشاوره و روان‌شناختی تحقیقی اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات، در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی و کاهش آسیب، در میدان انقلاب و روزهای جنگ در  تهران مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بهزیستی استان تهران، در جریان استقرار این تیم، سید جواد حسینی رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور سرزده در محل، از روند ارائه خدمات بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با کارشناسان حاضر، در جریان جزئیات اقدامات تیم و نوع ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت حضور میدانی تیم‌های تخصصی در نقاط پرجمعیت و آسیب‌خیز، فعالیت تیم «محب» را اقدامی مؤثر در ارتقای سلامت اجتماعی دانست.

تیم «محب» در این برنامه به انجام ارزیابی‌های روانی–اجتماعی، ارائه مشاوره‌های کوتاه‌مدت، مداخلات فوری در بحران‌های فردی و ارجاع به مراکز تخصصی در صورت نیاز پرداخت.

رئیس سازمان بهزیستی در حاشیه این بازدید، ضمن تقدیر از عملکرد تیم‌های مداخله‌گر، بر ضرورت تقویت خدمات سیار و افزایش دسترسی گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات روان‌شناختی و حمایتی تأکید کرد.

این برنامه با استقبال شهروندان همراه بود و جمعی از افراد حاضر در میدان انقلاب از خدمات مشاوره‌ای و حمایتی تیم «محب» بهره‌مند شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.