پزشکیان: قدردان تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مسئولان حوزه انرژی‌ هستم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:44
رئیس جمهور از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی‌ که در روزهای جنگ تحمیلی، با ایستادگی و مسئولیت‌پذیری، نگذاشتند خدمت‌رسانی به مردم مختل شود تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: قدردان تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی‌ هستم.

وی تاکید کرد: آنان که در روزهای این جنگ تحمیلی، از سکوهای نفتی تا جایگاه‌های سوخت، با ایستادگی و مسئولیت‌پذیری، علی‌رغم تهدیدها، نگذاشتند خدمت‌رسانی به مردم مختل شود. این پایداری شایسته بالاترین تقدیر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.