️محورهای مواصلاتی پاوه پس از انسداد، بازگشایی شد

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:22
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: ️محور زلته به هجیج و باینگان به سپیدآب پس از انسداد، بازگشایی شدند.

️محورهای مواصلاتی پاوه پس از انسداد، بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد فلاح رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: که دو محور حیاتی این شهرستان در چهار نقطه، پس از انسداد ناشی از بارش‌های اخیر و رانش زمین، بازگشایی شده‌اند.

️وی افزود: محور پاوه به نوسود در محدوده دوآب و محور باینگان به مره خیل در محدوده دگا سیاب، محور زلته به هجیج و باینگان به سپیدآب که به دلیل ریزش شدید و بارش های سیل آسا و رانش زمین مسدود شده بودند، با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی راهداران و با استفاده از ماشین‌آلات سنگین، بازگشایی و تردد در آن‌ها از سر گرفته شد.

️به گفته فلاح، هرچند انسداد برطرف شده است، اما کاربران جاده‌ای باید با رعایت کامل نکات ایمنی و احتیاط، در این مسیرها تردد کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.