نفتکش ایرانی «آلیشیا» هم از تنگه هرمز عبور کرد

عصر ایران چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:21
علیرغم تهدید محاصره دریایی،نفتکش ایرانی «آلیشیا» هم از تنگه هرمز عبور کرد.

علیرغم، تهدید محاصره دریایی، نفتکش تحریم‌شده ایرانی «آلیشیا» حامل نفت خام، با موفقیت از تنگه هرمز و مسیر آبی تحت نظارت ایران بین جزایر هرمز و لارک عبور کرده است.

به گزارش تسنیم، این مسیر به‌عنوان یک کریدور عوارضی برای کشتی‌های تجاری فعال است و نفتکش بدون برخورد با مانع خاصی از آن گذر کرده است.

این  در حالی است که آمریکا مدعی محاصره دریایی تنگه هرمز است، اما عبور این کشتی نشان می‌دهد که چنین ادعایی در عمل محقق نشده است.

پیش از این هم دو کشتی ایرانی از تنگه هرمز عبور کرده بود.

خبرگزاری سی ان ان هم در گزارشی نوشته بود:با وجود محاصره دریایی آمریکا، 9 نفتکش از تنگه هرمز عبور کردند.

نفتکش آلیشیا

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.