معاون سیاسی وزیر کشور: زمان جنگ تقریباً اختیارات دولت به استانداران واگذار شد/ در بسیاری از موارد اختیارات استانداران بیشتر از وزیر بود

اقتصادنیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:39
اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر کشو در واکنش به اینکه اختیارات استانداران در دوران جنگ به اندازه وزرا بود و یا بیشتر گفت: در بسیاری از موارد اختیارات استانداران بیشتر از وزیر بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آوش، علی زینی‌وند، معاون سیاسی وزیر کشور، بااشاره به اختیارات استانداران در دوران جنگ اظهار کرد: زمان جنگ تقریباً اختیارات دولت به استانداران واگذار شد و خیلی هم در ثبات مدیریتی تاثیر داشت. ما هم به استانداران ابلاغ کردیم که در نتیجه تفویض اختیارات و تجربیات موفقی که داشتند و تصمیم‌گیری‌های سریعی که به نفع مردم بوده را دسته‌بندی کنند تا بتوانیم همین موارد را به عنوان تجربه بعد از جنگ استفاده کنیم.

او در واکنش به اینکه اختیارات استانداران در دوران جنگ به اندازه وزرا بود و یا بیشتر گفت: در بسیاری از موارد اختیارات استانداران بیشتر از وزیر بود. وزیر در یک بخش اختیار دارد اما اختیار کل دولت به استانداران داده شده بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.