واکنش مالک تراکتور به حذف از لیگ نخبگان آسیا

عصر ایران سه شنبه 25 فروردین 1405 - 23:56
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در پیامی کوتاه خطاب به بازیکنان این تیم، آن‌ها را «سرباز وطن» خطاب کرد و بابت تلاش‌هایشان در دیدار مقابل شباب الاهلی قدردانی نمود. وی در این پیام بر حفظ عزت و غیرت تیم در شرایط دشوار تأکید کرد.

محمدرضا زنوزی در پیامی کوتاه بازیکنانش را در دیدار با شباب الاهلی سربلند خواند و از زحمات آنها قدردانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور ساعتی قبل در دیدار حساس مقابل شباب الاهلی شکست خورد و با این باخت، رقابتهای لیگ نخبگان آسیا را ترک کرد. حالا سرخپوشان تبریزی که امیدوار بودند در مسیر هموار خود تا فینال پیش بروند، باید به ایران برگردند و امکان بازی برابر بوریرام یونایتد را از دست خواهند داد.

با این حال این شکست که تحت تاثیر تعطیلات طولانی لیگ برتر و البته سفر طاقت فرسای زمینی تا ترکیه و سپس حرکت به سمت جده بود، باعث شد تا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور از بازیکنان تیمش قدردانی کرده و به آنها خسته نباشید بگوید.

زنوزی در پیامی کوتاه به بازیکنانش نوشت: «سربازان وطن سرتان را بالا بگیرید، چون غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید.» او در این پیام خود را سرباز وطن و جان نثار ملت ایران خوانده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.