خبرورزشی‌گردی| خواب سرمربیگری در پرسپولیس را می‌دیدم/ خوشحالم دستیارم یک مربی موفق در ایران شده است

خبرورزشی سه شنبه 25 فروردین 1405 - 20:54
برانکو ایوانکوویچ در اولین روزهای پیوستن خود به پرسپولیس مدعی شد خواب مربیگری در این تیم را می‌دیده است.

نتایج متزلزل پرسپولیس در لیگ چهاردهم و اعتراض هواداران این تیم در نهایت موجب شد تا حمید درخشان در فروردین سال ۹۴ برکنار شده و برانکویوانکویچ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران هدایت سرخ‌پوشان پایتخت را بر عهده بگیرد. برانکو ۲۵ فروردین ۹۴ مصاحبه جذابی در مورد پرسپولیس انجام داد: 

  • حسین فرکی در تیم ملی ایران دستیارم بود و از این‌که می‌بینم حالا به مربی موفقی در فوتبال ایران تبدیل شده، بسیار خوشحالم.
  • طبیعی است وقتی یک مربی به تیمی می‌رود، دستیاران را هم خودش انتخاب می‌کند. من با آقایان نادر باقری و علیرضا امامی‌فر جلسه گذاشتم و ضمن تشکر از زحمات آن‌ها، قطع همکاری پرسپولیس با این دو نفر را اعلام کردم.
  • در پرسپولیس بنای کار را بر اساس کسب عنوان قهرمانی گذاشته‌ایم.
  • سه سال بود که نامم برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شد ولی این اتفاق رخ نمی‌داد. باور کنید حضور در پرسپولیس برایم مثل یک رویا بود که سرانجام محقق شد. رویایی که حتی خوابش را هم می‌دیدم.

بیشتر بخوانید: افشین قطبی باید برای سرمربیگری تیم ملی پول هم بدهد/ خداداد پشت دایی و عابدزاده درآمد

خبرورزشی‌گردی| خواب سرمربیگری در پرسپولیس را می‌دیدم/ خوشحالم دستیارم یک مربی موفق در ایران شده است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.