ببینید | وزیر خارجه سابق آمریکا: در جنگ با ایران چیزی به‌دست نیاوردیم

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
آنتونی بلینکن گفت: علی‌رغم موفقیت‌های تاکتیکی، با شکست استراتژیک روبه‌رو هستیم. در پایان این وضعیت، حالا چه به‌دست آورده‌ایم؟ ما با نظامی روبه‌رو هستیم که همچنان سرکار است، با یک آیت‌الله جوان‌تر. ایران همچنان دارای اورانیوم غنی‌شده با غنای بالا است، و همچنین سانتریفیوژهایی که می‌تواند دوباره آنها را فعال کند. ما با ایرانی مواجهیم که آسیب دیده، اما هنوز موشک‌هایی دارد، اگرچه تعدادشان کمتر شده، اما می‌تواند ظرفیت تولید آن‌ها را دوباره بازسازی کند. و البته، یک مزیت جدید، بزرگ و حیاتی کسب کرده: تنگه هرمز! که پیش از این وجود نداشت، اما حالا در اختیار ایران قرار گرفته است. منبع: آخرین خبر

265 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.