چهاردهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراتیروکمان برای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، به میزبانی استان مازندران برگزار میشود.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیروکمان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از بیست و پنجم فروردین تا سوم اردیبهشت به میزبانی مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران برگزار میشود.
فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی)، سمیه رحیمی، هادی نوری (اصفهان)، غلامرضا رحیمی، آرش سلطانی (خوزستان)، محمدرضا عربعامری، محمدرضا زندی، آتنا محمدیها، محدثه باباحبیب (تهران)، سینا منشازاده (کرمان)، مریم یاورپور (یزد)، امیرمحمد بارانی، زهرا راشدی (البرز)، شاهرخ زمانی (چهارمحال و بختیاری)، شهره شکیبایی (فارس) ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر زهرا نعمتی سرمربی و محمدصالح پالیزبان، امین علی خانی مربیان تیم ملی به تمرین میپردازند.
در این اردو میلاد قیاسی مربی بدنساز، زینب علیزاده و مهدی توسلی مربیان مدعو، دکتر محمدهادی هادیزاده روانشناس، ملی پوشان را همراهی میکنند.
سرپرستی اردو برعهده فرامرز درگزینی است و حجت الاسلام ایمان قربانیان به عنوان نماینده فرهنگی در این اردو حضور دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.