بازگشت ۸۰ درصدی تاسیسات آسیب دیده پالایش و پخش طی ۲ ماه آینده

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:55
معاون وزیر نفت گفت که در تاسیسات آسیب‌دیده شرکت پالایش و پخش در جنگ تحمیلی رمضان، طی مدت یک تا ۲ ماه به ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت قبل باز می‌گردیم.

به گزارش مشرق از شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، محمد صادق عظیمی فر افزود: تقریبا در همه تاسیساتی که آسیب دیده، همان روز بعد نیروهای ما مستقر شدند و پیمانکاران مربوطه فراخوان شده و کار بازسازی شروع شده است.

وی گفت: به‌طور مثال در انبار نفت شهرری نزدیک به ۲ هزار نفر نیرو مشغول بازگردانی تاسیسات انتقال و ذخیره‌سازی هستند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران خاطرنشان کرد: در عمده تاسیسات آسیب‌دیده پالایش و پخش، در مدت یک تا ۲ ماه می‌توانیم به ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت قبل برگردیم و در ادامه در یک فاز میان‌مدت و بلندمدت‌تر می‌توانیم به ۱۰۰ درصد ظرفیت قبل از تهاجم دست پیدا کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.