استقلال برای بازیکنانش مجوز آزادی گرفت

خبرورزشی یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:33
محل برگزاری تمرینات استقلال عوض شد و این تیم فعلاً در کمپ حجازی تمرین نمی‌کند.

اگرچه تمرین روز شنبه استقلال به میزبانی کمپ ناصر حجازی بود و هواداران نیز توانستند بازیکنان مورد علاقه خود را در آنجا ملاقات کنند اما محل تمرین آبی‌پوشان عوض شد و فعلاً در کمپ حجازی نخواهد بود!

مسئولان باشگاه تاکید دارند زمین کمپ هنوز آماده برگزاری تمرینات مستمر و پرفشار نیست به همین خاطر روز شنبه حضوری سمبلیک در آنجا داشتند و فعلاً ز آن استفاده نمی‌کنند تا وضعیت چمن شکلی مطلوب به خود بگیرد و تخریب نشود. البته باشگاه استقلال توانسته به صورت موقت مجوز بازگشت بازیکنان این تیم به زمین شماره ۴ ورزشگاه آزادی را بگیرد و فعلاً برای مدتی در آنجا تمریناتش را دنبال خواهد کرد.

استقلالی‌ها قبل از شروع جنگ هم در زمین شماره ۴ آزادی تمرین می‌کردند ولی پس از بمباران شدن سالن ۱۲ هزار نفری، استفاده از امکانات این مجموعه ممنوع شد و ورزشکاران نمی‌توانستند مانند گذشته از آن بهره ببرند چون شرایط خاص شده بود.

حالا باید دید مجوز حضور استقلال در آزادی چند روزه بوده و آیا به صورت طولانی مدت تمدید می‌شود یا اینکه آنها باید دنبال یک زمین تمرین جدید باشند؟

بیشتر بخوانید: پیشنهاد فرانسوی پیشکسوت استقلال برای معرفی قهرمان لیگ/ از دوران کرونا یاد بگیرید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.