تراکتور راهی جده شد+ عکس

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:17
کاروان تیم فوتبال تراکتور پس از اقامت کوتاه در استانبول، صبح امروز راهی جده شد.

تیم فوتبال تراکتور که روز گذشته به استانبول سفر کرده بود، صبح امروز برای حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا با پروازی چهار ساعته این شهر را به مقصد جده ترک کرد تا مراحل پایانی آماده‌سازی خود را پیش از دیدار حساس مقابل شباب الاهلی پشت سر بگذارند.

در این سفر، مهدی شیری و مهدی حسینی کاروان تیم را همراهی نکردند و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، انتظار می‌رود این دو بازیکن فردا به جمع سرخ‌پوشان تبریزی در جده اضافه شوند تا ترکیب تیم برای این مسابقه مهم کامل در شود.

با توجه به اینکه دیدار تراکتور مقابل شباب الاهلی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، سرخ‌پوشان فرصت برگزاری یک جلسه تمرینی در جده را خواهند داشت.

b58509b1-7065-496f-be76-2000ae104238

37ee135c-b632-4feb-8e32-7fda21eb0337

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.